Minőségirányítás

A GRANITOL Moravský Beroun minőségpolitikája közvetlenül kapcsolódik a “vállalat STRATÉGIAJÁNAK”. Ez tükrözi a vezetőség azon érdekét, hogy a ČSN EN ISO 9001:2015 és ČSN EN 15593:2008 követelményeinek a vállalat irányításában megfeleljen.

A GRANITOL elkötelezett az alábbiak iránt:

  1. Stabil minőségű termékekkel ellátni a vevőket (következetesen minősített beszállítója lenni a vevőknek).
  2. A vállalat termékeinek minőségét a vevők elégedettségén mérik.
  3. A megkeresési és árajánlatkérési folyamatot szakszerűen és a megállapított határidőn belül kell lebonyolítani.
  4. Az ügyfelek számára minősített szolgáltatást nyújtani, beleértve a teljes körű kiszolgálást is, amikor termékeinket használják (“ügyfélszolgálat”).
  5. A minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése a ČSN EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek megfelelően, a termékbiztonsági feltételek javítása a ČSN EN 15593:2008 szabványnak megfelelően, valamint az alkalmazandó cseh és európai jogszabályoknak való megfelelés biztosítása.
  6. A kereskedelmi politika alapozása az alaptermék-kínálatra, és annak módosítása tervezett innovációk formájában, hogy rugalmasan reagálhassunk az új vevői igényekre.
  7. A vállalaton belül minden tevékenységet a meghatározott folyamatok szerint végeznek, a gazdasági hatékonyság elveinek betartása érdekében.
  8. A munkavállalók vállalathoz való hűségének erősítése a munkakörülmények hatékony motiválásával és javításával, valamint a szakképzett munkaerő stabil bázisának megteremtésével.
  9. A termékek műszaki színvonalának és hasznosságának folyamatos javítása az európai piacon való versenyképesség és ezáltal a társadalom fejlődéséhez szükséges jólét biztosítása érdekében.
  10. Termékeink környezetbarát és egészséges jellegének biztosítása és előmozdítása, beleértve a begyűjtéssel és újrahasznosítással kapcsolatos tevékenységeket is.
  11. Annak elősegítése, hogy minden alkalmazott megértse a vevői igények kielégítésének fontosságát, hogy a vevőközpontúság a vállalat vezetési filozófiájának szerves részét képezze.
  12. Az alkalmazottak szaktudásának és készségeinek folyamatos fejlesztése.
  13. Minden alkalmazottnak képesnek kell lennie a rábízott feladat teljesítésére, és felelős a munkája minőségéért.
  14. Minden alkalmazottnak képesnek kell lennie arra, hogy különbséget tudjon tenni a jó és a rossz minőségű munka között.
  15. Minden munkavállalónak tudnia kell, hogyan lehet megelőzni a rossz munkát, és hogy a rossz munka milyen következményekkel jár a munkavállalóra, a vállalatra és a megrendelőre nézve.

A minőségpolitikát a vezetőség döntése határozza meg, és az minden alkalmazottra nézve kötelező.